Leveringsvoorwaarden
Wij bezorgen bestellingen in Nederland en in de hele EU. De bezorgkosten zijn afhankelijk van het totale gewicht van de zending en worden automatisch berekend op het moment dat u de bestelling plaatst.

Kan ik de bezorgdatum kiezen?
Standaard bezorgen wij uw bestelling binnen 4-8 werkdagen in Nederland, België en Duitsland. Houd er rekening mee dat zaterdag en zondag geen werkdagen zijn.

Als u uw bestelling liever later ontvangt, kunt u dit tijdens het bestelproces per e-mail of in het opmerkingenveld aan ons doorgeven. Wij doen ons best om aan uw wensen te voldoen.

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

Het is helaas niet mogelijk om de bestelling zelf af te halen. Wij leveren producten vanuit ons eigen magazijn. De rest van ons assortiment betrekken wij rechtstreeks bij onze leveranciers in binnen- en buitenland.

Ons adres in Delft is ons vestigingsadres. Wij ontvangen hier geen bezoekers en slaan hier geen producten op.

Ik heb een deel van mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?

Is uw bestelling vertraagd? Maak je geen zorgen, het kan zijn dat je bestelling in meerdere pakketten is afgeleverd en dat slechts één pakket vertraging heeft opgelopen. Controleer uw bestelstatuspagina om de status van al uw pakketten te zien. Zo kun je zien wanneer je andere pakketten kunt verwachten.

Waar is mijn bestelling?

Wilt u weten waar uw bestelling is? In uw account kunt u eenvoudig de status van uw bestelling bekijken. Daar vindt u ook een link naar uw Track & Trace. Je kunt de trackingcode ook vinden in de e-mail met de verzendbevestiging.

Heeft u een verzendbevestiging ontvangen, maar werkt de Track & Trace code niet? Maak je geen zorgen, de code werkt vaak pas de volgende dag. Mocht de code de volgende dag nog steeds niet werken, neem dan contact met ons op.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Indien u een bestelling heeft geplaatst zonder artikel op pallet, zal de koerier uw pakket indien mogelijk bij uw buren afleveren. Zo kun je toch snel en gemakkelijk je pakketje ontvangen! Als dit niet mogelijk is, zal de koerier uw pakket afleveren bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Zo kun je jouw pakketje ophalen op een tijdstip dat jou het beste uitkomt.

Indien u salonmeubilair, zoals een kappersstoel, heeft besteld, zal onze bezorgpartner uw bestelling retourneren naar het magazijn. Maar maak je geen zorgen, er wordt zo snel mogelijk een nieuwe bezorgpoging gedaan. Zo weet u zeker dat u uw salonmeubilair snel in huis heeft! Je kunt de nieuwe bezorgpoging vinden in je trackingcode.


Moet er iemand aanwezig zijn als het meubilair in mijn salon wordt afgeleverd?

Ja. Wij raden ten zeerste aan dat er iemand aanwezig is wanneer het meubilair bij uw salon wordt afgeleverd. Zo weet je zeker dat alles naar wens verloopt en kun je direct genieten van je nieuwe aankoop! Helaas leveren onze bezorgpartners vaak geen meubels af als niemand deze accepteert. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een Track & Trace code met een geplande leverdatum.

 

Onze bezorgpartners bezorgen uw salonmeubilair alleen met speciaal transport op een pallet tot aan de eerste deur op de begane grond.

 

Installeren jullie mijn product ook?

Nee. Wij installeren geen enkel product omdat onze bezorgpartners uw bestelling bezorgen.

Monteren jullie mijn product ook?

Nee. Wij monteren het product niet omdat onze bezorgpartners uw bestelling bezorgen.